Dashboard marketingowo sprzedażowy
Sprawdź, jak umożliwiliśmy naszemu klientowi śledzenie strategicznych KPI i wyników sprzedażowych dzięki wdrożeniu dashboardu dla zespołu sprzedaży i marketingu.
.jpg)
Dowiedz się, jak usprawnić procesy sprzedażowe, zwiększyć efektywność działu i osiągać lepsze wyniki dzięki wprowadzeniu automatyzacji!
Poniższe automatyzacje to tylko niektóre z naszych wdrożeń - te i inne rozwiązania dopasujemy do Twoich procesów i narzędzi, z których korzystasz!
Automatyzacja sprzedaży to proces, który ma na celu zwiększenie efektywności działań sprzedażowych poprzez stworzenie integracji pomiędzy różnymi narzędziami. Automatyzacja w sprzedaży pozwala na oszczędność czasu oraz skuteczniejsze zarządzanie szansami sprzedaży. Odpowiednio wykorzystywane dedykowane oprogramowanie redukuje powtarzalne zadania, dzięki czemu handlowcy mogą skupić się na budowaniu relacji z klientami oraz pozyskiwaniu nowych klientów. Jako Sagiton Automation Agency wdrażamy automatyzację sprzedaży w firmach naszych klientów, aby zyskali oni czas potrzebny na rozwój swoich produktów lub usług.
Case Study
Problemy, z którymi zmagał się nasz klient i zaimplementowane przez nas rozwiązania:
Gdy pojawiał się lead sprzedawcy wykonywali szereg czynności w różnych aplikacjach.
Wdrożenie automatyzacji sprzedaży integrującej narzędzia klienta (pipedrive, gmail i slack) pozwala przejść przez cały proces z poziomu jednej aplikacji.
Często zdarzało się, że potencjalny klient zbyt długo czekał na odpowiedź.
Automatyczne przypisywanie sprzedawcy po określonym czasie sprawiło, że żaden lead nie jest pomijany, a oczekiwanie na odpowiedź jest znacznie krótsze.
Sprzedawcy za każdym razem tracili czas na pisanie nowego maila z prośbą o spotkanie.
W aplikacji możliwe jest teraz wybranie jednego z kilku szablonów maili. Dzięki temu sprzedawca jednym kliknięciem wysyła spersonalizowanego maila.

Proces wstępnej obsługi leada został przyspieszony o 80%
Każdy potencjalny klient otrzymuje odpowiedź w mniej niż 4 h
Komunikacja pomiędzy handlowcami została uproszczona
Czas wdrożenia
2 tygodnie
Zaoszczędzony czas
100 h miesięcznie
Koszt implementacji
10 000 zł
Zwrot z inwestycji
po 2 miesiącach
Sprawdź, jak umożliwiliśmy naszemu klientowi śledzenie strategicznych KPI i wyników sprzedażowych dzięki wdrożeniu dashboardu dla zespołu sprzedaży i marketingu.

Dedykowana integracja systemu CRM u naszego klienta pozwoliła na znaczną optymalizację procesu sprzedaży.
.webp)
Dla naszego klienta z firmy transportowej stworzyliśmy system automatyzacji sprzedaży, który wyeliminował ręczne wprowadzanie danych klientów.

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat naszych realizacji?
Sprawdź Case StudiesChcesz wdrożyć automatyzację sprzedaży w swojej firmie, ale bez inwestycji w dedykowane rozwiązanie? Sprawdź nasze moduły automatyzacji dla firm MŚP! Wdrażamy automatyzację sprzedaży już od 349 zł/mies – odpowiednio przygotowane pakiety pozwolą Ci dobrać funkcjonalności do specyfiki pracy Twojej firmy.
Sprawdź nasze modułyObejrzyj nasze video "Jak automatycznie zbierać leady spadające z różnych źródeł?" i dowiedz się w jaki sposób połączenie systemu CRM (customer relationship management) z firmowym komunikatorem może wpłynąć na poprawę jakości obsługi klienta w handlu B2B.

Jako Sagiton Automation poprawiamy wydajność i efektywność firm naszych klientów poprzez automatyzację zadań w różnych obszarach, m.in w administracji, finansach i rekrutacji. Dowiedz się, w jaki sposób wykorzystanie automatyzacji w Twojej firmie mogłoby pomóc Ci zwiększyć konkurencyjność na rynku.
Dowiedz się więcejWyślij formularz i umów się na spotkanie online z naszym konsultantem, który bezpłatnie sprawdzi dla Ciebie możliwości automatyzacji!

Dziękujemy za kontakt!