Poznaj nasze automatyzacje, które powstały z myślą o sprzedawcach. Każdy moduł odpowiada na inne potrzeby sprzedażowe, ale możesz je swobodnie łączyć, tworząc z nich kompleksowy system automatyzacji.
Poznaj ceny modułówJako Sagiton Automation sami potrzebowaliśmy usprawnić procesy sprzedażowe. Działając w modelu B2B każdemu klientowi poświęcamy sporo czasu, dlatego zaczęliśmy wdrażać automatyzacje dla swojego działu handlowego oparte o CRM Pipedrive. Okazało się, że dzięki temu realnie zwiększyła się nasza efektywność.
Dziś te sprawdzone automatyzacje dla sprzedawców oferujemy w formie modułów, które można łatwo i tanio wdrożyć w kolejnych firmach. Podane przez nas ceny przewidują wdrożenie z wykorzystaniem CRM Pipedrive, ale jeśli korzystasz z innego systemu, możemy dopasować moduły do Twoich potrzeb – napisz do nas i porozmawiajmy.
Dodaj do kalkulatora moduły, które Cię zainteresowały, a następnie umów bezpłatną konsultację z naszym specjalistą. Podczas spotkania online zaprezentujemy Ci działanie wybranych modułów, odpowiemy na Twoje pytania lub przygotujemy indywidualną wycenę, jeśli korzystasz z innego systemu CRM niż Pipedrive.
Integracja CRM i Slacka
Obsługa leadów ze Slacka
Przypisywanie odpowiedzialności
Skuteczna komunikacja
Powiadomienia z Pipedrive’a na Slacku
Obsługuj leady nawet bez komputera – dzięki temu modułowi możesz wykonywać szereg akcji wymaganych do skutecznej obsługi nowych zapytań z poziomu Slacka.
Twoi handlowcy nie uzupełniają danych w CRMie lub podejmują leady z opóźnieniem? Wdróż nasz moduł Pipedrive + Slack! Dzięki niemu, każde zapytanie, które pojawi się w Twoim CRMie zostanie automatycznie wysłane na wybrany przez Ciebie kanał na Slacku. To wtedy zaczyna się prawdziwy potencjał naszej automatyzacji działu handlowego. Nowy lead zostaje automatycznie przypisany do wybranego handlowca, a następnie każda osoba z zespołu, może takie zapytanie usunąć, odrzucić, wysłać do innego działu lub przepisać na kolejnego sprzedawcę. Wszystkie zmiany wykonane z poziomu Slacka zostaną również automatycznie odwzorowane w CRMie. Handlowcy nie muszą się do niego nawet logować, aby obsłużyć potencjalnego klienta, co znacznie przyspiesza ich pracę.
Moduł Pipedrive + Slack to niemal całkowita integracja telefonu z CRM, ma to kluczowe znaczenie dla handlowców, którzy nie mają stałego dostępu do komputera (np. kiedy pracują w terenie). Mobilne wersje CRM-ów często bywają nieintuicyjne, a dzięki integracji ze Slackiem wszystkie kluczowe akcje można wykonać prostymi komendami lub za pomocą przycisków w komunikatorze. To wszystko gwarantuje, że nasze automatyzacja CRM jest rozwiązaniem idealnym dla nowoczesnych zespołów sprzedaży.
Nagrywanie rozmów telefonicznych
Transkrypcje AI
Zapisywanie SMS-ów
Monitoring połączeń i historia kontaktu
Handlowcy kontaktują się z potencjalnymi klientami telefonicznie przez co ciężko Ci ocenić efekty ich działań?
Dzięki modułowi rejestrowanie rozmów telefonicznych zyskujesz pełną kontrolę nad komunikacją w swoim dziale handlowym. Wszystkie połączenia przychodzące i wychodzące są automatycznie monitorowane za pomocą centrali VoIP (w naszych modułach korzystamy z Zadarma), co pozwala na pełen wgląd w to, co dzieje się w Twojej firmie i procesach sprzedażowych. System rejestruje nie tylko rozmowy telefoniczne, ale również SMS-y. Każda nagrana rozmowa oraz historia kontaktu jest automatycznie zapisywane w bazie danych oraz wysyłana do systemu CRM.
Takie połączenie CRM z VoIP sprawia, że masz pełny obraz działań swojego zespołu sprzedaży: wiesz, czego dotyczą rozmowy, jak radzą sobie handlowcy, czy odbierają wszystkie telefony od klientów i jak szybko oddzwaniają. To narzędzie, które nie tylko zwiększa przejrzystość procesów, ale też pozwala reagować na problemy zanim staną się stratą szans sprzedażowych.
Dodatkowo, dzięki wykorzystaniu technologii AI możliwa jest częściowa automatyzacja zadań handlowca. Dział sprzedaży otrzyma transkrypcję każdej odbytej rozmowy telefonicznej, na podstawie której można z łatwością przygotować podsumowanie dla klienta. Usprawnia to również wewnętrzną analizę rozmów – aby sprawdzić skuteczność sprzedaży nie trzeba każdorazowo odsłuchiwać nagrań, wystarczy przejrzeć ich transkrypcję.
Dla posiadaczy modułu Pipedrive + Slack
Dzięki modułowi Pipedrive + Slack możliwe będzie automatyczne informowanie sprzedawców o sytuacjach, w których system automatyzacji sprzedaży podczas przypisywania rozmowy nie znajdzie otwartego leada pod danym numerem telefonu. W takiej sytuacji sprzedawca otrzyma prywatną wiadomość na Slacku z możliwością przypisania rozmowy telefonicznej oraz jej transkrypcji do istniejącego leada lub utworzenia nowego kontaktu – na przykład wtedy, gdy potencjalny klient dzwoni po raz pierwszy. Dodatkowo moduł ten pozwala wysyłać automatyczne powiadomienia, gdy któryś z handlowców nie odbierze telefonu. Integracja telefonu z CRM powoduje, że żadne zapytanie nie pozostanie bez reakcji. Także w przypadku, kiedy sprzedawca opiekujący się klientem przebywa na urlopie, reszta zespołu widzi nieodebrane połączenie i w każdej chwili może podjąć kontakt.
Integracja z Fireflies
Automatyczny zapis videocalli
Wszystkie transkrypcje w CRM-ie
Automatyczne podsumowania rozmów
Twoi handlowcy nie przygotowują notatek po spotkaniach i trudno Ci ustalić, na jakim etapie rozmów z klientem aktualnie są? A może klienci nie otrzymują podsumowań po wideokonferencjach, przez co wracają z pytaniami o kwestie, które już dawno zostały ustalone?
Z naszym modułem Rejestrowanie wideokonferencji te problemy przestaną istnieć. Dzięki integracji z Fireflies, każde spotkanie online jest automatycznie rejestrowane, transkrybowane i zapisywane w CRM-ie. System rozpoznaje, kto i co powiedział, dzięki czemu otrzymujesz pełną, przejrzystą transkrypcję rozmowy przypisaną do konkretnego leada. Co więcej, Fireflies przygotowuje automatyczne podsumowania rozmów – krótkie, czytelne i uporządkowane, dzięki czemu nie trzeba już przeglądać długich zapisów z calli. Taka automatyzacja zadań handlowca pozwala zespołowi sprzedaży skupić się na rozmowie, zamiast na robieniu notatek.
Na tej podstawie możemy również wdrożyć automatyzację ofertowania, która generuje dopasowane oferty na bazie ustaleń ze spotkań. Skontaktuj się z nami po indywidualną wycenę i zobacz, jak wiele możesz zyskać dzięki automatyzacji sprzedaży!
Dla posiadaczy modułu Pipedrive + Slack
Jeśli skorzystasz także z naszej integracji CRM i Slacka, wszystkie podsumowania rozmów będą automatycznie wysyłane nie tylko do CRM-u, ale również bezpośrednio w threadzie do danego leada. Jeśli system nie znajdzie odpowiedniego kontaktu, podsumowanie trafi do sprzedawcy, który będzie mógł przypisać je do istniejącego leada lub utworzyć nowego.
Dla posiadaczy modułu Generatywne AI w sprzedaży
Połączenie z modułem Generatywne AI pozwala na automatyczne tworzenie podsumowań spotkań w formacie PDF. Po zakończonej rozmowie handlowiec w kilka sekund wygeneruje gotowy plik, który można natychmiast wysłać do klienta. Dzięki temu komunikacja staje się przejrzysta i profesjonalna, klienci zawsze otrzymują ustalenia na piśmie, a sprzedawcy mogą w pełni skupić się na rozmowie – a nie na robieniu notatek. Dodatkowo, takie podsumowania można przed wysłaniem w kilka chwil wyedytować, aby na przykład podkreślić ważny dla firmy aspekt lub usunąć mniej produktywną część rozmowy.
Generowanie podsumowań spotkań w PDF
Automatyczne raporty ze spotkań
Automatyczne tworzenie zadań dla handlowców
Pełna integracja z CRM
Twoi handlowcy ręcznie przygotowują pliki z podsumowaniami dla klientów? A może po każdym spotkaniu muszą pamiętać o stworzeniu nowego zadania w CRM-ie? Wdróż automatyzację CRM, która zrobi to za nich!
Dzięki połączeniu CRM z AI uzyskasz automatyzację działu handlowego, która realnie przyspieszy procesy w Twojej firmie. System analizuje transkrypcje rozmów telefonicznych i wideokonferencji, po czym generuje gotowe podsumowania w formacie PDF, które można jednym kliknięciem wysłać do klienta. Wystarczy, że handlowiec po zakończonej rozmowie kliknie przycisk “wygeneruj podsumowanie”, przejrzy wygenerowany tekst, ewentualnie doda kluczowe szczegóły i zatwierdzi wysyłkę. Ta automatyzacja sprawia, że sprzedawca może skupić się podczas rozmowy na budowaniu relacji z klientem.
To nie wszystko. Moduł generatywne AI analizuje także treść rozmowy, aby automatycznie stworzyć raporty sprzedażowe oraz listy działań (to-do). Takie połączenie CRM z VoIP sprawia, że w zależności od tego czym zajmuje się Twoja firma, możesz generować różne rodzaje dokumentów. Skontaktuj się z nami i dowiedz się, jak możemy dostosować tę technologię, do Twoich procesów sprzedażowych.
Cały materiał z rozmów, e-maili i SMS-ów możesz także jednym kliknięciem wyeksportować do pliku ZIP i wgrać do modeli LLM (np. ChatGPT), aby szybko uzyskać bazę wiedzy o ustaleniach z klientami. Dzięki temu przyspieszysz przygotowywanie ofert, analizę sentymentu oraz tworzenie profili psychologicznych klientów i lepiej dopasujesz komunikację oraz swoją ofertę.
Dodatkowo, jeśli podczas rozmowy padnie zobowiązanie w stylu „do poniedziałku wyślę ofertę”, system automatyzacji sprzedaży sam utworzy w CRM-ie zadanie „Wysłać ofertę” z właściwą datą realizacji. Taka automatyzacja obsługi klienta eliminuje ryzyko przeoczeń i znacząco usprawnia codzienną pracę handlowców.
Moduł Generatywne AI w sprzedaży wymaga wcześniejszej instalacji modułów Rejestrowanie wideokonferencji lub Rejestrowanie rozmów telefonicznych + AI, bądź integracji z własnym systemem rejestracji rozmów. Wszystkie automatyzacje w tym module bazują na transkrypcji rozmów, dzięki czemu system może analizować i przetwarzać treści spotkań sprzedażowych w czasie rzeczywistym.
Automatyczne Sales Daily
Integracja statusów z CRM
Oznaczanie handlowców przy opóźnieniach
Raporty zaległych działań
Prywatne powiadomienia o zaległych zadaniach
Nigdy nie wiesz, na jakim etapie są Twoje procesy sprzedażowe, a handlowcy ciągle zapominają follow-upować klientów, przez co tracisz szanse sprzedaży?Dzięki modułowi Auto raportowanie i powiadomienia nie musisz już sprawdzać, co dzieje się z leadami ani ponaglać zespołu – automatyzacja raportowania sprzedaży sama pilnuje aktywności w CRM-ie i informuje o każdym opóźnieniu.
W tym module, codziennie o wybranej przez Ciebie godzinie uruchamia się Sales Daily na Slacku, które analizuje statusy szans sprzedaży w CRM-ie i wysyła na kanał sprzedażowy listę zaległych leadów oraz aktywności wraz z przypisanymi do nich handlowcami. Dzięki integracji CRM i Slacka, każdy handlowiec zostaje automatycznie oznaczony w wątku przy swoim leadzie i może natychmiast zareagować – bez przeszukiwania CRM-u. Dodatkowo, w każdej chwili można wywołać komendę „Deal problem”, aby otrzymać aktualną tabelę wszystkich zaległych działań.
Taka automatyzacja CRM sprzedażowego sprawia, że nie musisz ręcznie monitorować zespołu – system sam informuje, jeśli coś wymaga reakcji. Zespół rzadziej potrzebuje spotkań statusowych, bo każdy handlowiec codziennie otrzymuje pełny raport zaległości, co przyspiesza follow-upy i usprawnia obsługę klientów.
Dla posiadaczy modułu Rejestrowanie rozmów telefonicznych + AI
System automatyzacji obsługi klienta wysyła powiadomienie, gdy handlowiec nie odbierze telefonu. Dzięki integracji CRM z VoIP, żadne zapytanie nie pozostanie bez reakcji – inni członkowie zespołu widzą nieodebrane połączenie i mogą je obsłużyć. Jeśli nikt nie oddzwoni do momentu wygenerowania Sales Daily, informacja o tym również pojawi się w codziennym raporcie.
Dla posiadaczy modułu Automatyzacja mailingu
Jeśli wykupisz ten moduł, brak odpowiedzi na maila również pojawi się w Sales Daily jako zaległa aktywność. Handlowcy mogą w każdej chwili wywołać listę zaległych wiadomości komendą na Slacku. Wiadomości, które nie dotyczą sprzedaży lub nie powinny być monitorowane z innego powodu, handlowiec może oznaczyć jako nieistotne, dzięki temu nie pojawiały się w raportach zaległości.
Ten moduł wymaga integracji Pipedrive + Slack. Możemy także wdrożyć wersję z powiadomieniami wysyłanymi bezpośrednio do handlowców mailem, jeśli Twój zespół nie korzysta z komunikatora. Skontaktuj się z nami, aby poznać możliwości customizacji automatyzacji działu handlowego i dopasować ją do pracy w Twojej firmie.
Automatyczne przypisywanie maili do leadów
Zapisywanie całej korespondencji w CRM
Powiadomienia o nowych mailach na Slack
Generowanie treści maili
Podpowiedzi AI
Czujesz, że procesy sprzedażowe wymykają się spod kontroli, bo nie masz wglądu w mailową komunikację z leadami? A gdy handlowiec idzie na urlop lub odchodzi z firmy, w zespole pojawia się chaos i nikt nie wie, które szanse sprzedażowe były procesowane? Rozwiązaniem jest moduł Automatyzacja mailingu, który automatycznie zapisuje całą korespondencję z leadami w CRM-ie, zapewniając pełną przejrzystość i bezpieczeństwo komunikacji.
Wiele popularnych CRM dla handlowców oferuje funkcję Smart BCC, gdzie po dodaniu ukrytego odbiorcy wiadomość trafia do CRM-u. Niestety, wymaga to podłączenia prywatnej skrzynki mailowej, co niesie ryzyko wycieku poufnych danych. Nasz moduł działa inaczej – każdy handlowiec otrzymuje dedykowany adres e-mail do komunikacji z klientami, więc do CRM-u trafiają tylko wiadomości związane ze sprzedażą. Takie rozwiązanie może także pozwolić na optymalizację kosztów – aby skorzystać ze Smart BCC w większości CRMów każdy handlowiec musi posiadać osobne konto. W naszym module wystarczy jedno konto, które będzie pobierało nieograniczoną ilość maili. Dodatkowo, dzięki połączeniu CRM z AI, system wspiera zespół w codziennej pracy, generując podpowiedzi i propozycje treści maili.
Dla posiadaczy modułu Pipedrive + Slack
Wszystkie maile przychodzące i wychodzące automatycznie pojawiają się na Slacku w wątku przypisanym do odpowiedniego leada. Jeśli wiadomość nie została przypisana, handlowiec otrzymuje prywatne powiadomienie i może z poziomu Slacka utworzyć nowego leada lub przypisać wiadomość do istniejącego kontaktu.
Dla posiadaczy modułu Auto raportowanie i powiadomienia
Z wykupieniem tej automatyzacji uzyskujesz dodatkowe wsparcie – jeśli handlowiec nie odpowie na wiadomość, system uwzględni to w raporcie Sales Daily i oznaczy osobę odpowiedzialną. Taka automatyzacja raportowania sprzedaży gwarantuje, że żaden lead nie pozostanie bez odpowiedzi.
Subskrypcja narzędzi wykorzystywanych w automatyzacjach (np. Pipedrive, Airtable)
Uruchomienie i konfiguracja silnika automatyzacji oraz utrzymanie (obowiązkowe)
Lorem
Lorem
Lorem
Lorem
Lorem
Lorem
Umów bezpłatną konsultację i porozmawiajmy o wdrożeniu modułów w Twojej firmie!
Umów spotkanieSkontaktuj się z nami, dopasujemy moduły tak, aby idealnie wspierały procesy sprzedażowe w Twojej firmie
Każda firma sprzedaje inaczej, dlatego każdy nasz moduł jest unikalny. Możesz dowolnie łączyć je ze sobą, tworząc rozwiązanie dopasowane do Twojego stylu pracy. Połącz np. moduł video calle z automatycznym generowaniem ofert, albo postaw na nagrywanie połączeń sprzedażowych, jeśli to dla Ciebie ważniejsze – to Ty decydujesz!
Wdrożenie usprawnień w procesach to nie tylko zaoszczędzony czas, ale także skuteczniejsza sprzedaż. Dedykowana automatyzacja w firmie naszego klienta przyniosła poniższe rezultaty:
Działamy na rynku od 2011 roku i od początku specjalizujemy się w digitalizacji przedsiębiorstw. Przez te lata współpracowaliśmy z setkami firm, tworząc indywidualne projekty automatyzacji dopasowane do ich procesów i potrzeb. Teraz stworzyliśmy rozwiązanie dedykowane firmom z sektora MŚP – gotowe moduły, które pozwalają wdrożyć automatyzację sprzedaży szybciej i znacznie taniej.
Wiemy, że nie każda firma ma budżet na pełne, customowe wdrożenie, dlatego możesz zacząć od jednego modułu, a oszczędności, które przyniesie, zainwestować w kolejne elementy systemu sprzedażowego. Jeśli szukasz rozwiązania, które sprawdza się w praktyce i nie obciąży Twojego budżetu – skorzystaj z naszych modułów automatyzacji.
Dziękujemy za kontakt!