Automatyzacja procesów w branży HoReCa

Chcesz wdrożyć automatyzację hotelu, restauracji lub kawiarni? Skontaktuj się z nami i wdróż systemy automatyzacji HoReCa z Sagiton!

Od ponad 13 lat tworzymy aplikacje biznesowe dla klientów z różnych branż. Przeczytaj opinie o naszych projektach!

Sagiton oferuje nowoczesne rozwiązania dla branży HoReCa

Automatyzacja hotelu

Zgubione rezerwacje lub ciągły overbooking? Wdrażamy automatyzacje hoteli, które odpowiadają na realne problemy branży. Skorzystaj z rozwiązań typu wirtualna recepcja, aby zminimalizować liczbę pomyłek i usprawnić obsługę gości hotelowych.

Automatyzacja restauracji

Problemy z przewidywaniem ruchu i brakami w magazynie? Automatyzacja restauracji pozwala między innymi analizować dane sprzedażowe, prognozować zatowarowanie i optymalizować pracę zespołu tak, aby uniknąć przestojów i strat.

Automatyzacja w cateringu

Twoja firma ma trudności z koordynacją zamówień i dostaw? Dzięki automatyzacji procesów w gastronomii łatwiej zaplanujesz realizacje, zredukujesz błędy i zyskasz pełną kontrolę nad obsługą cateringową.

Dowiedz się, jak automatyzacja może podnieść wydajność Twojej firmy

Bezpłatna konsultacja

Co możemy dla Ciebie zrobić?
Automatyzacja biznesu HoReCa – przykłady rozwiązań

Poniższe automatyzacje HoReCa to tylko propozycje wdrożeń - te i inne rozwiązania dopasujemy do Twoich procesów lub systemu PMS (Property Management Software), z którego korzystasz!

Ikona - Zapytania

Wciąż odpowiadasz na te same zapytania, które goście przesyłają mailem?

Inteligenta obsługa maili z użyciem AI

– automatyzacja procesów biznesowych w hotelu i restauracji sprawia, że system może w czasie rzeczywistym przekierowywać wszystkie przychodzące wiadomości do odpowiednich działów. Rozwiązania oparte na AI mogą także podpowiadać pracownikom odpowiedzi dla klientów lub nawet automatycznie je wysyłać (również w kilku językach). Tak wdrożone interaktywne oprogramowanie sprawi, że pracownicy recepcji nie będą musieli spędzać dziesiątek godzin miesięcznie na odpowiadaniu na powtarzające się zapytania.

Ikona - Wybór

Codzienna alokacja pokoi zajmuje zbyt dużo czasu i nie zawsze jest optymalna pod kątem rentowności?

Automatyczne zarządzanie rezerwacjami i alokacja pokoi

– dzięki automatyzacji procesów hotelowych możesz przydzielać pokoje w sposób maksymalnie efektywny, uwzględniając czynniki takie jak długość pobytu, temperatura i warunki w pokojach lub status lojalnościowy gości. Integracja z systemem PMS (Property Management Software) pozwala automatyzacji analizować dane w czasie rzeczywistym i generować podpowiedzi oparte na faktach. Automatyczne zarządzanie rezerwacjami minimalizuje ryzyko overbookingu i pozwala zwiększyć rentowność oraz zachowuje płynność pracy recepcji.

Ikona - Faktura

Wystawianie faktur i poprawianie błędów w danych firmowych gości jest zbyt czasochłonne?

Automatyzacja procesu fakturowania w hotelu

– jeśli Twoi pracownicy muszą ręcznie rozdzielać pozycje rachunku na osobne faktury lub wybierać różne stawki VAT dla usług takich jak nocleg, gastronomia, parking czy alkohol, łatwo o pomyłki i opóźnienia. Dzięki wdrożeniu automatyzacji procesów hotelowych, możesz znacząco przyspieszyć te czynności. System samodzielnie rozpozna strukturę rachunku, przypisze odpowiednie kategorie VAT i automatycznie podzieli pozycje zgodnie z życzeniem gościa. Dane firmowe są weryfikowane w bazach NIP, REGON i VIES, co eliminuje błędy i przyspiesza obsługę.

Ikona - Zapytania

Komunikacja pomiędzy zespołami jest chaotyczna, a pracownicy muszą ręcznie raportować postępy pracy?

Inteligentne raportowanie dla HoReCa

– jeśli Twój zespół nadal tworzy raporty ręcznie lub zostawia papierowe notatki dla kolejnych zmian, ryzyko utraty ważnych informacji jest bardzo duże. Systemy automatyzacji HoReCa pozwalają usprawnić przepływ informacji między działami – od recepcji i housekeeping’u po obsługę baru czy kuchni. Pracownicy mogą szybko przekazać informacje głosowo, aby AI przekształciło je w czytelne podsumowanie zmiany czy listę zadań dla osób przejmujących zmianę. Cały proces można dopasować do wewnętrznych procedur specyfiki Twojej firmy.

Ikona - Chatbot

Twoja recepcja odbiera dziesiątki powtarzalnych telefonów dziennie?

AI Voicebot i Chatbot dla hotelu

– chatboty to wirtualni asystenci, którzy działają bezpośrednio na stronie internetowej, odpowiadając gościom w czasie rzeczywistym, natomiast voicebot to rozwiązanie AI, które symuluje rozmowę telefoniczną i udziela odpowiedzi głosowych. Odpowiednio wdrożone boty hotelowe automatycznie obsługują większość zapytań w wielu językach i przekierowują rozmowę do recepcji tylko wtedy, gdy to konieczne. Takie rozwiązanie pozwala znacząco zwiększyć efektywność hotelu i ograniczyć liczbę połączeń obsługiwanych ręcznie nawet o 80%

Potrzebujesz innej automatyzacji?

Napisz do nas i umów się na darmową konsultację, podczas której opowiesz nam o swoich procesach i problemach, z którymi mierzy się Twoja firma.

Bezpłatna konsultacja

Raportowanie finansowe w hotelu lub restauracji

raportowanie finansowe horeca

Standardowe rozwiązania do kontroli finansów nie są dopasowane do specyfiki branży HoReCa? Dzięki technologii no/low code w prosty i niedrogi sposób wdrażamy rozwiązania idealnie odpowiadające potrzebom Twojego biznesu. Dedykowane systemy automatyzacji hotelowej pozwalają na automatyczne monitorowanie przychodów i kosztów oraz raportowanie sprzedaży w restauracji lub hotelu w czasie rzeczywistym.

Uzyskaj wycenę dashboardu

Automatyzacja procesów sprzedaży w HoReCa – poznaj możliwe rozwiązania

Jako Sagiton Automation wdrożyliśmy automatyzację procesów sprzedaży i obsługi klienta w dziesiątkach firm. Chatbot do zarządzania rezerwacjami, automatyczne maile albo podpowiedzi dla handlowców wygenerowane AI? Dowiedz się więcej o automatyzacjach z obszaru sprzedaży i obsługi klienta.

Sprzedaż i obsługa klienta
Programista w biurze

Chcesz wdrożyć automatyzację procesów w gastronomii lub hotelarstwie?

Wypełnij formularz kontaktowy i umów bezpłatną konsultację z naszym specjalistą ds. procesów wewnętrznych

Pracownicy biura

Załącznik (opcjonalnie)

Dziękujemy za kontakt!

Twoja wiadomość została pomyślnie przesłana. Odpowiemy najszybciej, jak to możliwe.
Ups! Coś poszło nie tak, nie udało się wysłać formularza.