Gwarancja i SLA

Gwarancja i SLA
1

Gwarancja i SLA

Zminimalizuj ryzyko dokonania złego wyboru przy selekcji dostawcy oprogramowania dzięki naszym pakietom gwarancyjnym i SLA.

Gwarancja jakości projektu

Wierzymy w nasze umiejętności, dlatego dla każdej aplikacji opracowanej w modelu współpracy Fixed price zapewniamy 6-miesięczny okres gwarancji. W związku z tym, jeśli jakiekolwiek błędy zostaną wykryte w ciągu 6 miesięcy od daty dostarczenia produktu (nawet po zatwierdzeniu rozwiązania), naprawimy je całkowicie bezpłatnie. Nie ma zatem ryzyka, że otrzymasz niestabilne rozwiązanie. Co więcej, jeżeli potrzebujesz dłuższego okresu gwarancji, możliwe jest jego przedłużenie nawet do 24 miesięcy.

Artboard 1

Pomysł pojawiający się w głowie może stanowić ekscytujący początek.

Opowiedz nam, czego potrzebujesz, abyśmy mogli rozpocząć współpracę.

Gwarancja Poufności

Zdajemy sobie sprawę, że często jak chcesz nam opowiedzieć o swoim pomyśle musisz podzielić się informacjami niejawnymi które mogą uwzględniać know-how, receptury lub tajemnicę przedsiębiorstwa. Szanujemy to i dlatego jesteśmy gotowi podpisać Umowę o Zachowaniu Poufności (NDA), która da Tobie gwarancję pełnej dyskrecji z naszej strony i ośmieli Cię do dzielenia się cennymi informacjami.

Artboard 1

Gwarancja dotrzymania terminu dostarczenia

Wiemy, że czas to pieniądz, a każde opóźnienie w projekcie przekładające się na jego publiczne udostępnienie może spowodować straty finansowe, utratę udziału w rynku, utratę reputacji, a nawet może wywołać poważne konsekwencje prawne dla Ciebie i Twojego biznesu. Z tego powodu powstała gwarancja dotrzymywania terminu dostarczenia produktu, w której zobowiązujemy się przekazywać wyniki pracy na czas, a Ty nie musisz martwić się już terminami.

Artboard 1

Gwarancja Okresu Próbnego

Zdajemy sobie sprawę, że wybór dostawcy oprogramowania jest trudnym zadaniem. W związku z tym chcielibyśmy pomóc Ci w podjęciu właściwej decyzji. Wierzymy w nasze umiejętności. Mamy na uwadzę to, że stopień zaufania do naszych usług na początku współpracy może być niski, a także to, że może pojawić się chęć sprawdzenia dostawcy przed wykonaniem konkretnych zadań. Dlatego w modelu Time & Material gwarantujemy 40 próbnych roboczogodzin, dzięki którym możesz zdobyć zaufanie do naszych kompetencji a w przypadku, gdy nie będzie ono dla Ciebie zadowalające, nie poniesiesz z tego tytułu żadnych kosztów.

Artboard 1

Potrzebujesz wsparcia specjalistów w tworzeniu Twojego projektu?

Określ, które kompetencje są niezbędne do jego rozwoju.

Service Level Agreement (SLA)

Jeśli chcesz, abyśmy dodatkowo opiekowali się Twoim projektem, tj. zajmowali się incydentami związanymi z produkcją, aktualizowali niezbędne łaty bezpieczeństwa (znane z monitoringu Lemlock), uruchamiali kopie zapasowe, zapewniali wysoką dostępność i redukowali opóźnienia w środowisku produkcyjnym Twojego projektu, możesz liczyć na nas w zarówno modelu wsparcia 8/5, jak i 24/7.

Artboard 1
Interesują Cię kompleksowe rozwiązania dostosowane do Twoich potrzeb?