Sagiton
Business Oriented Software House

Technologie Marketingowe

Customer Experience i Customer Journey w aplikacjach

Technologie Marketingowe
1

Omnichannel

Towarzysz swoim klientom w ich międzykanałowej podróży

Omnichannel - Towarzysz swoim klientom w ich międzykanałowej podróży
Strategia OmnichannelPublikowanie danychZbieranie danychZarządzanie danymi

Towarzysz swoim użytkownikom podczas ich podróży konsumenckiej, niezależnie od tego, czy używają aplikacji Webowej/Mobilnej, platformy e-commerce, korzystają z rozwiązań Internetu Rzeczy czy broszur lub drukowanych katalogów. Pomożemy Ci zastosować strategię Omnichannel w swoim biznesie, dzięki takim rozwiązaniom jak np. PIM (Product Information Management), Multiscreening lub UGC (User-Generated Content). To one pozwolą Ci zarządzać oraz synchronizować informacje publikowane i pochodzące z różnych kanałów, a także zwiększać zasięg produktów lub usług.

2

E-commerce / m-commerce

Nie tylko zamykaj, ale przede wszystkim otwieraj nowe sprzedaże

E-commerce / m-commerce - Nie tylko zamykaj, ale przede wszystkim otwieraj nowe sprzedaże
Podróż KlientaZarządzanie Informacją ProduktowąLojalnośćZamówieniePolityka cenowaPolityka promocyjnaStany MagazynoweDostawaPłatność

Wyposaż swoich klientów w narzędzia ułatwiające im dokonywanie zakupów, wykorzystując zarówno kanały Web, jak i Mobile. Możesz poprawić konwersję sprzedaży i zadowolenie klientów dzięki integracji z rozwiązaniami w postaci np. systemów informacji o produktach; programów lojalnościowych; systemów zarządzania zamówieniami; polityk cenowych i promocyjnych (sprzedaż dodatkowa/krzyżowa); systemów zarządzania stanami magazynowymi lub mechanizmów służących do personalizacji oraz customizacji.

3

Grywalizacja i Advergaming

Pozwól klientowi zagrać w Twoją grę

Grywalizacja i Advergaming - Pozwól klientowi zagrać w Twoją grę
Silnik gierKonkursyUser ContestsOnline2OfflineBrand Attachment

Wykorzystaj drzemiący w Twoich klientach lub pracownikach instynkt rywalizacji i zwiększ ich świadomość oraz lojalność wobec Twojej marki. Współpracując z Sagiton, możesz zaoferować użytkownikom rozwiązania Web/Mobile oparte na konkursach, programach lojalnościowych, nagrodach wirtualnych, cyfrowych odznaczeniach, kuponach, a nawet silnikach gier i wirtualnej rzeczywistości. Te rozwiązania nie tylko zmotywują ich do pozostania w kontakcie z Twoją marką, ale także spowodują powstanie niesamowitego Doświadczenia Klienta (z ang. Customer Experience).

4

Masowa personalizacja i customizacja

Dostosuj swoje rozwiązania do każdego, indywidualnego klienta

Masowa personalizacja i customizacja - Dostosuj swoje rozwiązania do każdego, indywidualnego klienta
ProfilowanieRekomendacjeMachine LearningKonfiguratory produktoweAsystent doboru produktów

Postępuj zgodnie ze sprawdzonymi metodami Google oraz Netflix i wysyłaj do swoich klientów spersonalizowane wiadomości, dostosowane specjalnie do ich upodobań. Zapewnij swoim klientom możliwość skorzystania z konfiguratorów produktów lub asystentów doboru produktu, które pomogą im w dokonaniu najlepszego wyboru, a Tobie dostarczą mechanizmy do sprzedaży dodatkowej/krzyżowej (up/cross selling).

5

Branding i materiały marketingowe

Upewnij się, że materiały marketingowe w ramach aplikacji odzwierciedlają propozycję wartości

Branding i materiały marketingowe - Upewnij się, że materiały marketingowe w ramach aplikacji odzwierciedlają propozycję wartości
BrandingMarketingMateriały marketingoweStrona produktowaFilm wyjaśniającyMarkaIdentyfikacja Wizualna

Jesteśmy świadomi, że software house’y zwykle niewiele wiedzą o marketingu, dlatego nie są w stanie przygotować brandingu, identyfikacji wizualnej, stron produktowych, materiałów marketingowych lub filmów wyjaśniających (tzw. explainer-video), choć zazwyczaj posiadają najwięcej informacji na temat tworzonej aplikacji. Z kolei agencja medialna nie do końca może rozumieć potencjał drzemiący w Twojej aplikacji. Właśnie dlatego Sagiton jako partner w zakresie technologii marketingowych, może w sposób kompleksowy podejść do Twojego produktu, dzięki czemu możesz być pewien, że zaproponowane działania marketingowe są zgodne z wartościami biznesowymi i ideą stworzonego rozwiązania.

Sprawdź, jak skuteczność Twoich technologii marketingowych zostanie poprawiona dzięki: