Technologie Marketingowe

Customer Experience i Customer Journey w aplikacjach

Technologie Marketingowe
1

Omnichannel

Towarzysz swoim klientom w ich międzykanałowej podróży

Omnichannel - Towarzysz swoim klientom w ich międzykanałowej podróży
Strategia OmnichannelPublikowanie danychZbieranie danychZarządzanie danymi

Towarzysz swoim użytkownikom podczas ich podróży konsumenckiej, niezależnie od tego, czy używają aplikacji Webowej/Mobilnej, platformy e-commerce, korzystają z rozwiązań Internetu Rzeczy czy broszur lub drukowanych katalogów. Pomożemy Ci zastosować strategię Omnichannel w swoim biznesie, dzięki takim rozwiązaniom jak np. PIM (Product Information Management), Multiscreening lub UGC (User-Generated Content). To one pozwolą Ci zarządzać oraz synchronizować informacje publikowane i pochodzące z różnych kanałów, a także zwiększać zasięg produktów lub usług.

2

E-commerce / m-commerce

Nie tylko zamykaj, ale przede wszystkim otwieraj nowe sprzedaże

E-commerce / m-commerce - Nie tylko zamykaj, ale przede wszystkim otwieraj nowe sprzedaże
Podróż KlientaZarządzanie Informacją ProduktowąLojalnośćZamówieniePolityka cenowaPolityka promocyjnaStany MagazynoweDostawaPłatność

Wyposaż swoich klientów w narzędzia ułatwiające im dokonywanie zakupów, wykorzystując zarówno kanały Web, jak i Mobile. Możesz poprawić konwersję sprzedaży i zadowolenie klientów dzięki integracji z rozwiązaniami w postaci np. systemów informacji o produktach; programów lojalnościowych; systemów zarządzania zamówieniami; polityk cenowych i promocyjnych (sprzedaż dodatkowa/krzyżowa); systemów zarządzania stanami magazynowymi lub mechanizmów służących do personalizacji oraz customizacji.

3

Grywalizacja i Advergaming

Pozwól klientowi zagrać w Twoją grę

Grywalizacja i Advergaming - Pozwól klientowi zagrać w Twoją grę
Silnik gierKonkursyUser ContestsOnline2OfflineBrand Attachment

Wykorzystaj drzemiący w Twoich klientach lub pracownikach instynkt rywalizacji i zwiększ ich świadomość oraz lojalność wobec Twojej marki. Współpracując z Sagiton, możesz zaoferować użytkownikom rozwiązania Web/Mobile oparte na konkursach, programach lojalnościowych, nagrodach wirtualnych, cyfrowych odznaczeniach, kuponach, a nawet silnikach gier i wirtualnej rzeczywistości. Te rozwiązania nie tylko zmotywują ich do pozostania w kontakcie z Twoją marką, ale także spowodują powstanie niesamowitego Doświadczenia Klienta (z ang. Customer Experience).

4

Masowa personalizacja i customizacja

Dostosuj swoje rozwiązania do każdego, indywidualnego klienta

Masowa personalizacja i customizacja - Dostosuj swoje rozwiązania do każdego, indywidualnego klienta
ProfilowanieRekomendacjeMachine LearningKonfiguratory produktoweAsystent doboru produktów

Postępuj zgodnie ze sprawdzonymi metodami Google oraz Netflix i wysyłaj do swoich klientów spersonalizowane wiadomości, dostosowane specjalnie do ich upodobań. Zapewnij swoim klientom możliwość skorzystania z konfiguratorów produktów lub asystentów doboru produktu, które pomogą im w dokonaniu najlepszego wyboru, a Tobie dostarczą mechanizmy do sprzedaży dodatkowej/krzyżowej (up/cross selling).

5

Growth Hacking

Przestań zgadywać i zacznij mierzyć rezultaty

Growth Hacking - Przestań zgadywać i zacznij mierzyć rezultaty
Rapid Business GrowthStatisticsAnalyticsSkrypty

Twoje rozwiązania online i offline mogą być połączone z mechanizmami, które mierzą ruch oraz zachowania użytkowników. Dzięki naszemu zespołowi Growth Hacker’ów dowiesz się, w jaki sposób użytkownik wchodzi w interakcję z Twoją marką, jak korzysta z kanałów i jak reaguje na Twoją komunikację. Będziesz mógł wyznaczyć oraz skupić się na segmencie klientów przynoszącym największe zyski. Poprzez techniki Growth Hacking, przekonasz się, czy każdy grosz jest wydawany mądrze i przynosi wymierne korzyści.

6

Branding i Marketing

Upewnij się, że materiały marketingowe w ramach aplikacji odzwierciedlają propozycję wartości

Branding i Marketing - Upewnij się, że materiały marketingowe w ramach aplikacji odzwierciedlają propozycję wartości
BrandingMarketingMateriały marketingoweStrona produktowaFilm wyjaśniającyMarkaIdentyfikacja Wizualna

Jesteśmy świadomi, że software house’y zwykle niewiele wiedzą o marketingu, dlatego nie są w stanie przygotować brandingu, identyfikacji wizualnej, stron produktowych, materiałów marketingowych lub filmów wyjaśniających (tzw. explainer-video), choć zazwyczaj posiadają najwięcej informacji na temat tworzonej aplikacji. Z kolei agencja medialna nie do końca może rozumieć potencjał drzemiący w Twojej aplikacji. Właśnie dlatego Sagiton jako partner w zakresie technologii marketingowych, może w sposób kompleksowy podejść do Twojego produktu, dzięki czemu możesz być pewien, że zaproponowane działania marketingowe są zgodne z wartościami biznesowymi i ideą stworzonego rozwiązania.

Interesują Cię kompleksowe rozwiązania dostosowane do Twoich potrzeb?
Zgoda na przetwarzanie danych w celu kontaktu
Potwierdzam, że zapoznałem/am się z klauzulą informacyjną Sagiton Sp. z o.o.

Sprawdź, jak skuteczność Twoich technologii marketingowych zostanie poprawiona dzięki:

Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Administratora Danych Osobowych (dalej: „ADO”) – Sagiton Sp. z o.o. ul. Fabryczna 19, 53-609 Wrocław, w zakresie: imię i nazwisko, adres email lub telefon, w celach sprzedaży produktów i usług Sagiton Sp. z o.o. oraz w celu przesłania do mnie informacji zwrotnej i nawiązania ze mną kontaktu przez Sagiton Sp. z o.o.

Jednocześnie przyjmuję do wiadomości, że: w każdej chwili mogę zażądać usunięcia moich danych osobowych z bazy ADO Sagiton Sp. z o.o., poprzez wysłanie na adres poczty elektronicznej hello@sagiton.pl. lub na piśmie, na adres Sagiton Sp. z o.o., ul. Fabryczna 19, 53-609 Wrocław, oświadczenia zawierającego stosowne żądanie co skutkować będzie usunięciem moich danych osobowych z bazy danych ADO Sagiton Sp. z o.o.; mam prawo dostępu do treści swoich danych; podanie moich danych jest dobrowolne, aczkolwiek odmowa ich podania jest równoznaczna z nieotrzymywaniem informacji dotyczących sprzedaży produktów i usług Sagiton Sp. z o.o., a także z nieotrzymaniem informacji zwrotnej i nawiązaniem ze mną kontaktu przez Sagiton Sp. z o.o.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r., (RODO), informujemy, iż administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Sagiton Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Fabrycznej 19, 53-609 Wrocław, e-mail: hello@sagiton.pl.

Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą w zakresie imię i nazwisko, adres email i/lub numer telefonu w celu odpowiedzi na Pana/Pani zapytanie/prośbę o kontakt i wystosowanie informacji zwrotnej– na podstawie art. 6 ust. 1 lit a RODO tj. zgody na przetwarzanie danych osobowych.

Administrator danych informuje, że Pana/Pani dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom trzecim.

Pana/Pani dane nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub do organizacji międzynarodowych.

Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane do wycofania przez Pana/Panią zgody na przetwarzanie danych a także w przypadku ustania celów przetwarzania tych danych.

Ma Pan/Pani prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia oraz prawo do wniesienia sprzeciwu.

W przypadku wyrażenia zgody ma Pan/Pani prawo wycofania zgody w dowolnym momencie. Skorzystanie z prawa do wycofania zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, które miało miejsce do momentu wycofania zgody.

Przysługuje Panu/Pani prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest warunkiem nawiązania z Panem/Panią kontaktu przez Sagiton Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Fabrycznej 19, 53-609 Wrocław. W przypadku niepodania danych osobowych, Sagiton Sp. z o.o., nie będzie w stanie nawiązać z Panem/Panią kontaktu.

Administrator Danych Sagiton Sp. z o.o. informuje, iż nie będzie wykorzystywał Pana/Pani danych osobowych do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, które opiera się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, i wywołuje wobec Pana/Pani skutki prawne lub w podobny sposób istotnie na Pana/Panią wpływa.