Technologie Marketingowe

Wprowadź do swojej firmy dostosowany zestaw Technologii Marketingowych

Technologie Marketingowe
1

Dlaczego potrzebujesz rozwiązań MarTech?

Korzystaj z najnowszych technologii w marketingu

Dlaczego potrzebujesz rozwiązań MarTech? - Korzystaj z najnowszych technologii w marketingu
CMTMarTech StackTool SelectionTool DevelopmentGrowth Hacking

Każdego dnia pojawiają się nowe rozwiązania w zakresie Marketingu Technologicznego, co potwierdza ich liczba, która w 2017 roku przekroczyła 5000. W stosunku do 2011 roku ta liczba wzrosła o ponad 3300%. Szybki rozwój zjawiska zmienia zapotrzebowanie rynku oraz na nowo definiuje sposoby funkcjonowania organizacji w przestrzeni.

Dzięki zastosowaniu rozwiązań MarTech skutecznie zwiększysz zasięg, zapamiętywalność oraz konwersję swoich aktywności w przestrzeni konsumenckiej. W lepszy sposób poznasz swoich klientów, a co za tym idzie, będziesz w stanie szybciej reagować na zauważone zmiany na rynku, przedstawiać klientom trafniejszą ofertę oraz prowadzić spójną komunikację z użyciem wyselekcjonowanych technologii. Wszystkie Twoje przedsięwzięcia zostaną wsparte przez stos technologiczny, koordynowany przez naszych ekspertów: Kierownika Marketingu Technologicznego, który weźmie pod uwagę sytuację biznesową/techniczną, narzędzia i systemy wewnętrzne, specyfikę produktów/usług oraz obsługiwanych kanałów komunikacyjnych, a także przez zespół programistyczny, który dostosuje je do Twoich potrzeb. Nie obawiaj się nowych technologii tylko wykorzystaj ich atuty w swoim biznesie. Współpracując z Sagiton zyskujesz dostęp do najnowszych technologii marketingowych bez konieczności ciągłego zgłębiania nowinek z tego obszaru.

2

Omnichannel

Towarzysz swoim klientom w ich międzykanałowej podróży

Omnichannel - Towarzysz swoim klientom w ich międzykanałowej podróży
Strategia OmnichannelPublikowanie danychZbieranie danychZarządzanie danymi

W dzisiejszym czasie samo zamknięcie sprzedaży to tak naprawdę tylko jeden z etapów tzw. podróży klienta (customer journey). Obecnie standardem jest, aby towarzyszyć konsumentowi w każdym momencie jego ścieżki zakupowej i we wszystkich kanałach, w których może się pojawić (cross-channel).

Chcąc mieć pewność, że jesteś w pełni zauważalny, a informacje przekazywane przez Ciebie do klientów są zawsze aktualne, spójne i dostosowane do specyfiki kanału komunikacyjnego, w którym są prezentowane (niezależnie, czy jest to aplikacja mobilna, platforma e-commerce, czy też katalog drukowany), warto zastosować strategię Omnichannel i nowoczesne technologie w Twoich działaniach marketingowych. Dzięki temu Twoje narzędzia marketingowo-sprzedażowe połączone zostaną w spójny organizm, bazujący na centralnych systemach wysyłających lub zbierających dane (np. PIM Product-Information-Management czy User-Generated-Content, UGC). Zdobędziesz pełną kontrolę nad przepływem informacji, a przede wszystkim, uzyskasz wsparcie swojej działalności prowadzonej zintegrowanymi środkami offline-online w ramach współpracy B2B oraz B2C.

3

Aplikacje Web i Mobile

Dostarczaj aplikacje, które zostaną pokochane przez Twoich klientów/pracowników

Aplikacje Web i Mobile - Dostarczaj aplikacje, które zostaną pokochane przez Twoich klientów/pracowników
LojalnośćGeolokalizacjaProfilowanieEvent AppsGrywalizacjaOnline2OfflineCommerce

Poprzez tworzenie aplikacji mobilnych i webowych dajesz swoim klientom narzędzia do komunikowania się z Twoją marką. Dzięki temu jesteś w stanie śledzić ich działania, a stosując takie rozwiązania jak np. Machine Learning, odpowiednio doradzać im w podróży konsumenckiej (np. wysyłając spersonalizowane komunikaty w odpowiedniej lokalizacji), czy też dopasowywać swój produkt/usługę do potrzeb.

W połączeniu z podejściem Omnichannel, programami lojalnościowymi i innymi technologiami marketingowymi oraz dzięki rozwiązaniom takim jak growth-hacking i a/b testing, Twoje aplikacje będą na tyle atrakcyjne dla użytkowników, że będą chcieli z nich korzystać, a otrzymane wsparcie z zakresu wiedzy technologicznej sprawi, że ograniczać Ciebie będzie tylko wyobraźnia.

4

e-commerce i m-commerce

Nie tylko zamykaj, ale przede wszystkim otwieraj nowe sprzedaże

e-commerce i m-commerce - Nie tylko zamykaj, ale przede wszystkim otwieraj nowe sprzedaże
Podróż klientaZarządzanie informacją produktowąLojalnośćZamówieniePolityka cenowaPolityka promocyjnaDostawaPłatność

Wyposaż swoich klientów w narzędzia ułatwiające im dokonywanie zakupów, wykorzystując zarówno kanały web, jak i mobile. Zintegruj te rozwiązania z Twoimi systemami informacji produktowych, programami lojalnościowymi, systemami obsługi zamówień, politykami cenowymi i promocyjnymi czy też stanami magazynowymi. Ponadto wykorzystaj Machine Learning oraz możliwości, jakie dają Tobie kanały mobilne (np. NFC, QR, geolokalizacja) w celu generowania ofert dedykowanych dla Twoich klientów i nie tylko zamykaj, ale również otwieraj nowe sprzedaże.

5

Katalogi online/drukowane

Twoja oferta zawsze będzie zsynchronizowana i aktualna

Katalogi online/drukowane - Twoja oferta zawsze będzie zsynchronizowana i aktualna
PIMZarządzanie informacją produktowąWielokanałowośćSynchronizacja danychGenerator katalogów

Zadaniem katalogów produktowych jest dotarcie z Twoją ofertą do jak największego grona odbiorców. Dlatego ważne jest, aby oferta ta była zawsze spójna we wszystkich systemach katalogowych, z których mogą korzystać Twoi klienci m.in. druk, online czy platformy e-commerce/m-commerce. Ponadto musisz szybko reagować na potrzeby rynku i odpowiednio dostosowywać do nich Twoją ofertę.

Dzięki wdrożonym systemom katalogowym połączonym z systemami informacji produktowych klasy PIM będziesz miał możliwość kontrolowania swojego zasięgu produktowego oraz importowania danych z innych systemów produktowych. Umożliwi to wszystkim połączonym systemom katalogów online oraz generatorom katalogów drukowanych automatyczne i natychmiastowe aktualizacje.

6

Online2Offline

Pozwól użytkownikom na sprawne przenikanie między światami offline i online

Online2Offline - Pozwól użytkownikom na sprawne przenikanie między światami offline i online
ShowroomingIoTDigital SignageSmart TVBeaconsWirtualna rzeczywistośćRozszerzona rzeczywistość

Obecne trendy konsumenckie sprawiają, że Twoi klienci permanentnie przenikają między światami online oraz offline (showrooming). Wykorzystaj ten fakt w swoim biznesie poprzez połączenie strategii Omnichannel, aplikacji web i mobile z rozwiązaniami w postaci Digital Signage (np. infokiosków, stołów multimedialnych); beaconów, lokalizujących Twoich klientów wewnątrz budynków oraz technologii rzeczywistości wirtualnej i rozszerzonej (Virtual and Augmented Reality).

Te połączenia skutecznie wzbogacą miejsca styku z marką (np. przestrzeń sklepową), pozwolą odbiorcy wygodnie przenikać pomiędzy światami i uatrakcyjnią odczucia klienta. Dbając o odpowiedni poziom zadowolenia odbiorców zwiększasz szanse na pojawienie się zjawiska przywiązania do Twojej marki (brand attachment) oraz do Twoich produktów i/lub usług.

7

Grywalizacja i AdverGaming

Pozwól klientowi zagrać w Twoją grę

Grywalizacja i AdverGaming - Pozwól klientowi zagrać w Twoją grę
Silnik gierKonkursyOnline2OfflineBrand Attachment

Wykorzystaj drzemiący w Twoich klientach instynkt rywalizacji do zwiększenia ich świadomości oraz przywiązania do Twojej marki. Zaproponuj odbiorcom aplikację web/mobile opartą na silniku gry i technologiach marketingowych, dzięki którym może ona stanowić niebanalny nośnik informacji reklamowej, wsparcie dla kampanii marketingowej czy programu lojalnościowego. Twórz zadania i konkursy, w szybki sposób zwróć uwagę klientów i zaproś ich do Twojej gry.

8

Masowa personalizacja i customizacja

Dostosuj swoje rozwiązania do każdego, indywidualnego klienta

Masowa personalizacja i customizacja - Dostosuj swoje rozwiązania do każdego, indywidualnego klienta
ProfilowanieMachine LearningKonfiguratory produktoweAystent doboru produktów

Każdy człowiek jest indywidualnością i każdy oczekuje takiego traktowania. Dlatego upewnij się, że Twoi klienci będą otrzymywać od Ciebie spersonalizowany przekaz, zaprojektowany specjalnie dla nich. Dzięki przygotowaniu konfiguratorów produktowych i asystentów doboru produktu, umożliwisz swoim klientom osobiste dostosowanie oferty, a w połączeniu z Machine Learning i analizą danych Data Science będziesz w stanie ich profilować, a tym samym automatycznie rekomendować oferty pasujące do ich potrzeb.

Interesują Cię kompleksowe rozwiązania dostosowane do Twoich potrzeb?

Sprawdź, jak skuteczność Twoich technologii marketingowych zostanie poprawiona dzięki