Sagiton
Business Oriented Software House

Data Science

Inteligentne aplikacje oparte na Big Data

Data Science
1

Big Data

Myśl perspektywicznie

Big Data - Myśl perspektywicznie
Analityka biznesowaBusiness IntelligenceHadoopZbieranie danych

Ustrukturalizowane i nieustrukturalizowane źródła danych są potężnym środkiem do identyfikowania zachowań Twoich klientów, pracowników, a nawet przyszłych potencjalnych odbiorców. Dlatego skorzystaj ze wsparcia Sagiton w obszarze Data Science i w pełni wykorzystaj potencjał drzemiący w Twoich danych.

2

Machine Learning

Pozwól komputerowi na automatyczne dostosowywanie się do zmian w Twojej firmie

Machine Learning - Pozwól komputerowi na automatyczne dostosowywanie się do zmian w Twojej firmie
Wyszukiwanie dynamiczneDetekcja anomaliiMasowa personalizacjaAutomatyczna klasyfikacjaKnowledge Extraction

Dzięki wykorzystaniu wiedzy Sagiton z zakresu uczenia maszynowego, Twoje wyszukiwarki na stronie internetowej zostaną usprawnione; uzyskasz spersonalizowane rekomendacje na podstawie dotychczasowych zapytań i informacji pozostawionych przez użytkowników; dokumenty, które już masz, zostaną skutecznie pogrupowane i automatycznie przefiltrowane zgodnie z ich treścią; dowiesz się o powiązaniach między wyborami zakupowymi klientów i ich preferencjami, a także odkryjesz przyczyny porzuconych koszyków zakupowych. Sprawimy, że Twoja aplikacja będzie inteligentna.

3

Analiza predykcyjna

A co, jeśli rzeczywiście możesz przewidzieć przyszłość?

Analiza predykcyjna - A co, jeśli rzeczywiście możesz przewidzieć przyszłość?
Przewidywanie sprzedażyPrzewidywanie zagrożeńPrzewidywanie szansTrendy konsumenckie

Wykorzystując analitykę predykcyjną, a w jej ramach techniki statystyczne, data mining i uczenie maszynowe, odnajdziesz kluczowe informacje pośród ogromnej ilości bieżących/historycznych danych. Twój system będzie mógł określić m.in. preferencje swoich klientów; odkryć szanse i zagrożenia dla organizacji; stworzyć prawdopodobne scenariusze przyszłych zdarzeń, czy oszacować wystąpienie trendów konsumenckich.

Pozyskując system służący analityce predykcyjnej, Twoja aplikacja będzie w stanie formułować modele analityczne, opisujące wzorce zachowań konsumenckich Twoich klientów, więc gdy klienci generujący największą sprzedaż zaczną niespodziewanie rezygnować z Twojej oferty, znajdziesz przyczynę tego zjawiska i szybko wprowadzisz adekwatne działania zaradcze.

4

Systemy rekomendacji i klasyfikacji

Możesz znać swoich klientów lepiej niż myślą

Systemy rekomendacji i klasyfikacji - Możesz znać swoich klientów lepiej niż myślą
ProfilowanieKlasyfikacjaMasowa personalizacjaDeep Neural NetworksHyper Recommendations

Dzięki Deep Neural Networks i adaptacyjnym mechanizmom hiper-rekomendacji możemy wprowadzić do Twojego systemu proces odpowiadania na pytania dotyczące tego, co, kiedy i jak Twoja aplikacja powinna zalecać, aby zwiększyć konwersję.

Dzięki temu będziesz w stanie wysyłać spersonalizowane komunikaty za pośrednictwem posiadanych kanałów (omnichannel), stosownie dobranych do preferencji klientów i zależnych od np. dotychczasowych historii zakupowych, przeszukiwań Twoich stron, porzuconych koszyków, wieku, geolokalizacji, statusu społecznego czy narodowości.

Wykorzystaj potencjał drzemiący w Twoich danych pochodzących z takich obszarów jak: