Bezpieczeństwo w działaniach marketingowych

Technologie Marketingowe &
Cyberbezpieczeństwo

1

Zabezpiecz Twoje systemy marketingowe oraz prywatność Twoich użytkowników

Bezpieczeństwo w działaniach marketingowych - Zabezpiecz Twoje systemy marketingowe oraz prywatność Twoich użytkowników

Całkiem niedawno działania marketingowe opierały się na bardzo prostych technikach wysyłania komunikatów: ATL (above the line, z wykorzystaniem mass-mediów) i BTL (below the line, np. kampanie billboardowe, direct marketing, marketing internetowy), a skutki działań oceniało się na podstawie sprzedaży produktów/usług.

W dzisiejszym marketingu ilość kanałów komunikacji drastycznie wzrosła. Współczesne rozwiązania oparte są na SEO/SEM, Social Mediach, blogach, remarketingu, IoT, Showroomingu, VR/AR i wielu innych źródłach. Rozwiązania te zbierają i przetwarzają ogromne ilości danych w celu optymalizacji kosztów kampanii marketingowych oraz maksymalizacji ich skuteczności. Dlatego należy pamiętać o odpowiednim zabezpieczeniu informacji, aby zachować tajemnice firmowe i aby uniknąć wycieku danych personalnych w kontekście regulacji RODO, która nakłada na organizacje wysokie kary finansowe.

Interesują Cię kompleksowe rozwiązania dostosowane do Twoich potrzeb?